CSR a współpraca organizacji społecznych z biznesem
Zobacz kurs online
Kurs ten przeznaczony dla osób, które zajmują się wymyślaniem, tworzeniem, modyfikowaniem i ulepszaniem produktów i usług oferowanych przez organizację. I dla wszystkich tych, którzy mają świadomość, że każda fundacja czy stowarzyszenie jest "usługodawcą". Niezależnie od obszaru działania, misji, wartości.
Zawartość kursu:
1. Co to jest marka?
2. Badanie marketingowe
3. Segmentacja
4. Projektowanie usługi
5. Projektowanie ścieżki klienta
Kurs powstał na podstawie scenariusza przygotowanego przez Joannę Szymańską i Jakuba Zgierskiego.
Joanna Szymańska
Absolwentka dziennikarstwa oraz studiów podyplomowych z zakresu public relations oraz zarządzania projektami w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, a także studiów z zakresu Design Management prowadzonych przez SGH i IWP. Pracę zawodową rozpoczęła w biznesie, jednak od dwunastu lat związana jest zawodowo z trzecim sektorem. Od 2008 szkoli i doradza instytucjom i organizacjom pozarządowym w obszarach związanych z marketingiem i PR. Współpracowała z organizacjami z całej Polski; jej klientami były także instytucje publiczne.
Jakub Zgierski
Absolwent Instytutu Kultury Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowego Studium Ekonomii Społecznej na UE w Krakowie. Od 2004 roku zajmuje się public relations. Pracował dla firm z sektora nieruchomości i IT, później wyspecjalizował się w PR projektów społecznych. Obecnie pracuje jako trener i doradca, pomagając organizacjom pozarządowym i instytucjom publicznym w skutecznym zarządzaniu komunikacją. Współpracował z organizacjami pozarządowymi z całej Polski.