CSR a współpraca organizacji społecznych z biznesem
Zobacz kurs online
Coraz więcej polskich organizacji społecznych wykorzystuje w codziennej pracy nowe technologie i sięga po nowoczesne narzędzia. Komputery i telefony w parze z umiejętnie dostosowanym oprogramowaniem mogą w znaczący sposób pomagać stowarzyszeniom i fundacjom w organizacji działań, gromadzeniu danych oraz komunikacji. Dlatego tak ważne jest nieustanne rozwijanie umiejętności cyfrowych, dzięki którym pracownicy mogą jeszcze lepiej korzystać z zasobów organizacji i efektywniej realizować misję.
Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium, które wprowadzało w świat technologii i koncentrowało się, zgodnie ze swoim podtytułem, na usprawnieniach związanych z zarządzaniem wiedzą, komunikacją i współpracą w zespole.
Główne zagadnienia:
1. Poukładać wiedzę i dane w organizacji z wykorzystaniem rozwiązań chmurowych.
2. Okiełznać przepełnione skrzynki e-mailowe.
3. Zbierać i zapamiętywać informacje, które uciekają nam pomiędzy plikami a wiadomościami e-mail.
4. Tworzyć zespołowo mapy myśli i organizować działania.
5. Zbierać informacje od członków zespołu lub uczestników projektu w atrakcyjny i efektywny sposób.
6. Poukładać i usprawnić komunikację wewnętrzną organizacji.
7. Uczyć się i zbierać wiedzę w przystępny i efektywny sposób.