Test 50 pytań - narzędzie do oceny zarządzania organizacją pozarządową
Zobacz narzędzie online
Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium poświęconego mediom społecznościowym, które można wykorzystać do promocji działań organizacji czy prowadzenia kampanii fundraisingowych. Omówionych zostało kilka serwisów (Instagram, YpuTube czy LinkedIn), pominięte świadomie zostało najbardziej znane medium, czyli Facebook.
Jak planować wykorzystanie tych mniej znanych serwisów, nieoczywistych w kontekście promocji i pozyskiwania środków.
Webinarium odbyło się 19 września 2018 r.
Marcin Żukowski
Cyfrowy tubylec. Marketer, szkoleniowiec, prelegent i wykładowca. Ekspert social media. Autor dwóch bestsellerów - „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach”. Współpracował m.in. z PKO BP, Medicover, Unilever, Maspex. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom i instytucjom.