Test 50 pytań - narzędzie do oceny zarządzania organizacją pozarządową
Zobacz narzędzie online
Materiał "Siła mediów regionalnych - jak z niej skorzystać?" przeznaczony jest dla wszystkich osób, które zajmują się (lub mają wpływ) na kształtowanie działań promocyjnych, informacyjnych i reklamowych organizacji.
Warto się z nim zapoznać, ponieważ zwraca uwagę na często niedocenianą sferę i grupę mediów, czyli gazety i inne wydawnictwa publikowane na szczeblu regionalnym i lokalnym.
Skorzystanie z tego kanału dotarcia pozwolić może na przybliżenie organizacji i jej działań ludziom, którzy nie są konsumentami mediów ogólnopolskich, ale są aktywni, ciekawi świata, czytający - ale "swoje", lokalne i regionalne gazety.
A to wszystko dostępne w dwóch formach - zarówno w wersji tekstowej (w formacie pdf), jak i jako audiobook (w formacie mp3).
Zapraszamy - połknij tę pigułkę (edukacyjną)