Druk materiałów promocyjnych: planowanie - wycena - przygotowanie

  • Rodzaj: kurs online
  • Termin: dostęp nieograniczony
  • Wydawca: FAOO
  • Cena: bezpłatny

Kurs ten przeznaczony jest przede wszystkim dla osób z organizacji pozarządowych, które współpracują w sektorze NGO z drukarniami, grafikami i agencjami reklamowymi.

Zawartość kursu:

  • technologie druku,
  • kolory w druku,
  • na czym drukujemy,
  • typowe publikacje,
  • prace introligatorskie,
  • proof, czyli próba koloru,
  • dodatkowe pojęcia.

Kurs powstał na podstawie scenariusza przygotowanego przez Jana Barana.

Jan Baran
W branży reklamowej działa od połowy lat 90. właściciel firmy reklamowej Amarante. Realizuje zlecenia zarówno dla klientów końcowych jak i agencji reklamowych. Wśród klientów znalazły się m.in.: Andersen, Atlanta Co., Balton, Bank Millennium, Centrum Europejskie Natolin, Ernst&Young, Fundacja ITAKA, Fundacja Ośka, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Kredyt Bank, NASK, Politechnika Warszawska, Stowarzyszenie BORIS