Test 50 pytań - narzędzie do oceny zarządzania organizacją pozarządową
Zobacz narzędzie online
W filmie pt. "O nieoczywistych drogach docierana do darczyńców" Łukasz Kościuczuk z Fundacji Rak'n'Roll tłumaczy, czy organizacji, która pomaga ludziom chorym na raka, wypada komunikować się z darczyńcami za pomocą butelek z piwem. Wyjaśnia, do kogo trafią takie komunikaty, jak: „Nie ma Rak’n’Rolla bez Was” albo „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. Opowiada, czy to prawda, że oprócz pieniędzy, kampania tego typu przynosi „terapeutyczny rezultat”. I czy aktualni darczyńcy Fundacji Rak’n’Roll wciąż pamiętają legendarną kampanię z 2012 roku: „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”
Film powstał podczas X Spotkania FAOO pn. "Praktycznie o fundraisingu", które odbyło się 6 czerwca 2019 r.